wtorek, 15 października 2013

X

Następnego dnia namówiłam zespół żeby Charlie poszła z nami do MC'a. Nie wiem czemu, ale strasznie mnie bawiło jak Liam i Charlie zerkali na siebie.

V- Liam, Charlie chyba bardzo się polubiliście

Oboje popatrzyli na mnie jak bym pozabijała im rodziny, a potem w jednym momencie kopnęli mnie pod stołem. Trzeba pogadać z nimi osobno.

V- To ja i Liam pójdziemy po frytki
L- ?
V- To ja i Liam PÓJDZIEMY po frytki

Liam wstał i z niepewnością poszedł za mną.

L- Co ty robisz? Mówiłem żebyś się nie mieszała!!!!!!!!!!
V- Ona.. Nieważne
L- Przecież ona ma chłopaka i nie zerwie z nim dla mnie
V- CO??????? Charlie???? Ona jest wolna i otwarta na sugestie.
L- Serio
V- Tak, im szybciej powiesz jej co czujesz tym lepiej
L- Nie... Ja nie potrafie
V- Fuuuuuuuuuu

Gdy wróciliśmy do stolika zastanawiałam się jak pogadać z Charlie

V- Charlie choć na chwile do kibla
C- Ok
*w toalecie*
C- Co ty wyprawiasz??????
V- ?
C- O czym gadałaś z Liamem?
V- O... Frytkach
C- Myślisz że urodziłam się wczoraj?
V- Powiedz mu co czujesz!
C- Ej ty se jaja robisz?
V- Nie
C- Przecież on mnie wyśmieje
V- Zaraz ja wyśmieje was oboje
C- ?
V- Nieważne
C- Czy chcesz mi o czymś powiedzieć?
V- Liam!!!!
L- Hmm What's up?
V- Oboje mnie strasznie denerwujecie! Trudno, skończę bez paluszków! Przyznajcie że oboje na siebie lecicie!
C i L- Objecałaś!!!!
V- :)
C i L- ?
V- Oszczędzicie moje paluszki???
C- Nie!!

Brak komentarzy: