środa, 2 października 2013

VIII


V- *,*
R- Vica, czy ta dziewczyna o której mówiłem zgodzi się być ze mną?
V- No jasne że tak!

Rzuciłam mu się na szyje. Pierwszy raz ktoś normalny się we mnie zakochał. Ja też chyba naprawdę po raz pierwszy się tak zakochałam. Ross często mówił mi o swoim zespole- Heart Attack. Jego przyjaciele z zespołu Liam, Brady, Riker i Nick mieli przyjechać następnego dnia. Ross kocha muzykę, kocha to co robi i to co najważniejsze kocha mnie. Zawsze chciałam nauczyć się grać na gitarze, ale nigdy nie miałam okazji. Tak jak by czytał mi w myślach, w chwili gdy zastanawiałam się jak go zapytać czy mnie nauczy sam to zaproponował. Oczywiście się zgodziłam.
Następnego dnia Ross z zespołem podjechali pod mój dom samochodem Rikera (18 lat; brat Rossa; basista w zespole Rossa) i pojechaliśmy do Mc'a.
Ro- To moi kumple: Liam, Brady i Nick, a to mój brat Riker
V- Cześć jestem Vica.
B- Wiemy, nie musisz mówić.
Ri- Ross nam wiele o tobie już opowiadał.
Ro- Zamknij...!
L- No co? Nie mówiłeś nam jaka to ona jest piękna?
N- Jaka cudowna?
Ri- Jaka wspaniała?
Ro- Przepraszam cię za nich Vica.
V- Myślę że się z chłopakami polubimy.

Zauważyłam że Liam(15 lat; najlepszy przyjaciel Rossa od przedszkola; gitara prowadząca) podchodził do mnie i Charlie jeszcze częściej niż Ross, a Ross robił to naprawdę często. Po pewnym czasie zaczęłam nawet podejrzewać go o to że mógł się we mnie zakochać. Bałam się strasznie że rozwalę ich przyjaźń. Co mam zrobić? Zerwać z Rossem? NIE!!! Nigdy bym tego nie zrobiła, kocham go. Że też pokarało mnie taką urodą. Gdy pewnego razu szukałam Rossa niechcący podsłuchałam...
L- Ale ja ją kocham.
B- Nie możesz, ona ma chłopaka.
V- Liam?
L- Wszystko słyszałaś?
V- Słyszałam dość by uznać że jesteś kompletnym idiotą!!!!!!!
L- Myślałem...
V- Co ty sobie wyobrażasz?
L- Może jakoś się uda.
V- Jaja se robisz? Chodzę z twoim najlepszym przyjacielem!
L- A co to ma... Chwila... Ty... HAHAHAHA
V- Co cię tak bawi?
L- Ty mi się nie podobasz!
V- Więc kto?
L- Charlie!!!

Brak komentarzy: